Grzegorz Kosiński
Grzegorz Kosiński

CEO

Specializuje se na zpracování dedikovaných marketingových služeb založených na Big Data. Má bohaté zkušenosti v oblasti on-line reklamy, které od roku 2008 získával v mediálních domech a interaktivních agenturách mimo jiné: Internet Group, ClickAd, MTR Media.

Ve své kariéře byl zodpovědný za realizaci dedikovaných řešení v marketingové komunikaci na internetu. Byl zodpovědný za zpracování strategie, realizaci internetových kampaní a rozvoj internetových oddělení.

V posledních letech působil na pozici výkonného ředitele v Data Exchanger, kde byl odpovědný za prodejní strategii 3rd party data, jakož i za přímou spolupráci s platformami RTB, vydavateli a dodavateli dat.

Marcin Filipowicz
Marcin Filipowicz

CBDO

Specializuje se v oblastech: e-commerce, nových médií, e-marketing, SEM.

Má několikaleté zkušenosti v odvětví on-line reklamy. Realizoval projekty pro mnoho uznávaných značek, polských i zahraničních.

V Audience Network je zodpovědný za realizaci kampaní pro agentury a subjekty realizující cílové a behaviorální kampaně pro koncové zákazníky, koordinování provozních činností technických oddělení, aktivní spoluvytváření prodejní strategie a nových funkcí systému.